My Blog List

Thursday, August 31, 2017

JACKIE HOWARD

We zijn nog steeds in Nederland in afwachting van het bestralings-schema van Gied.
Zodra de bestralingen voorbij zijn hopen we voor een korte periode terug naar Saba te  kunnen gaan, in afwachting van de operatie die pas over twee maanden plaats zal vinden.

Het was fijn om afgelopen zondag de Open dag van Jackie Howard samen met Greetje te kunnen
bezoeken.
Jackie werkt veel met tyvek en lutrador en door haar prachtige werk heeft ze mij, al een poosje geleden, erg enthousiast kunnen maken voor dit materiaal.
Ik heb dan ook al tweemaal een inspirerende workshop bij haar mogen volgen en gebruik deze materialen regelmatig in mijn eigen werk.





Jackie's werk is geïnspireerd op de Joodse cultuur, psalmen en profeten.
Hieronder een aantal werken uit Haar serie Hooglied.
Van deze serie is ook een mooi boekje verkrijgbaar met pagina's uit haar persoonlijke schetsboek.


Duif in rotskloof: "Mijn duifje"



"De lusthof"


" Het huis van mijn moeder"



Ik heb genoten.
Wat zal het heerlijk zijn om, hopelijk over een paar weken, weer een poosje zelf bezig te kunnen zijn.


5 comments:

  1. Mooi werk en bedankt voor de naam ! Ik snap dat je graag weer zelf aan de slag wil ;-)

    (sterkte en success met Gied)

    ReplyDelete
  2. Inderdaad zeer mooi werk! Deze zijn echt prachtig. Ik zag al vaker exposities van haar, en ook een open dag , maar nu lukte het niet, om er heen te gaan..
    En ja, je zult zeker graag naar huis gaan, en zelf aan de slag.

    ReplyDelete
  3. Lieve Els , wist niets van de ziekte van je man , wens jullie het aller aller beste toe

    ReplyDelete
  4. Oh, om te watertanden. Wat maakt Jackie toch mooi werk!

    ReplyDelete
  5. Heel veel sterkte voor jou en je man. Hopelijk komt alles goed en kunnen jullie weer terug naar Saba.

    ReplyDelete