My Blog List

Sunday, April 23, 2017

OPZET NIEUW LANDSCHAP

De als voorbeeld voor de kinderen geschilderde luchten vragen er om om gebruikt te worden.
Aangezien de galerie in Windwardside graag weer een wat groter landschap wil hebben,
de koe maar meteen bij de horens gevat en een nieuwe start gemaakt.
Berg en zon zitten op zijn plaats. 
Lucht en zee aan elkaar genaaid en met paint-stick gouden zonnestralen aangebracht. 
Ook de zon van wat metallic goud voorzien.


Dan is het altijd weer zoeken naar de juiste stoffen en kleuren voor de heuvels.
Worden het deze?
Ik vind er toch te weinig verschil in kleurwaarden in zitten.


Zo ben ik er blijer mee.......maar toch mist het iets sprankelends.



Dus nog wat groen en oranje aan de onderkant.
De basis zit aan elkaar en nu is het zoeken naar de juiste kleur rand eromheen.


Blauw. ???


Verloopstof in bruin en oranje??


Of geel in verlopende tinten??


Dit lijkt meer op de kleurrijke Caribbean.
Gied komt helpen een keuze te maken en we worden het al gauw eens over de laatste.


Na al deze kleuren nog wat mooi groen naast mijn atelier.


De olifanten-oren staan er prachtig bij.

Nu snel verder aan de invulling van het landschap.

2 comments:

  1. Prachtige opzet voor het landschap. Een goede keuze voor de rand, zou ik ook hebben gekozen! En dat fraaie tropisch groen zorgt ook voor inspiratie denk ik?

    ReplyDelete
  2. Ja heerlijk zonnig zo op de laatste manier....! Dat wordt weer een plaatje.....!

    ReplyDelete