My Blog List

Friday, May 20, 2016

NOG MEER LANDSCHAPPEN

Intussen zijn er nog twee landschappen klaargekomen.
Aangezien ik bijna zonder lijsten zit moeten er andere oplossingen gevonden worden.


Voor deze een klein canvas goud geschilderd en het landschap 
met hele dunne velcro strips bevestigd.
Wanneer een tourist het canvas liever niet meeneemt kan het er makkelijk worden afgehaald.
Afm. 30 x 24 cm
12" x 9"


Zo ziet de zijkant er uit.



Het volgende landschap wil ik wat groter maken zodat het opgespannen kan worden.
Eerst een Bird of Paradise bloem schilderen.


Hij wordt een beetje te oranje voor de achtergrond, dus wat meer rose en rood aanbrengen.



 Op deze manier gefotografeerd is het quilten beter te zien



en zo ziet het er opgespannen uit.
Afm. 61 x 51 cm
24" x 20"



 Met "thread sketching" heb ik de kleur van de bloem nog wat aan kunnen passen.

Nu ga ik beginnen met het nieuwe thema voor eind juli "Architectuur met gebruik making van een sjabloon" voor de FifttenbyFifteen groep. Dat is weer een hele uitdaging.



2 comments:

  1. Prachtige werken alweer, op canvas zien ze er net weer anders uit . Fraai!

    ReplyDelete
  2. Je landschapjes blijven mij boeien en je productie is natuurlijk weergaloos

    ReplyDelete