My Blog List

Friday, July 10, 2015

SASKIA WEISHUT-SNAPPER in Elburg

Een bezoekje aan Elburg kan gecombineerd worden met de tentoonstelling "Kunst met Nesjomme" van Saskia Weishut-Snapper in de Sjoel.
Ik heb al eerder werk van haar gezien op de Artfair in Alkmaar.
Saskia werkt graag en veel met tyvek en haar kleurige werk is al een poosje een grote inspiratie voor me.

Bij de tentoonstelling is ook een erg mooie gratis kijkwijzer.


"Wherever I go" won in 2006 de Quiltmania prijs in Ste-Marie-aux-Mines.




"Fulfillment" Portret in textiel van haar gezin.




"Onder de choepa" 



"De boom in de woestijn"



"Een portie Romantiek" 
Een zoenend paartje is verstopt achter een extra geborduurde strook, die aan boven- en onderkant is vast geklit.



"Wandeling"




"Majim Chajim"
De blauwe rivier stroomt door een woestijnlandschap.

Mocht je in de buurt zijn dan is het zeker de moeite waard om deze
tentoonstelling met een bezoek te vereren.

Nu weer snel genieten van de kinderen en de kleinkinderen.
Nog een week en dan is iedereen vertrokken en wordt het voor ons ook tijd om zo langzamerhand  richting Saba te gaan.

5 comments:

  1. Ik ga zeker kijken.Elburg is lekker dicht bij .Geniet van het laatste weekje !!!!

    ReplyDelete
  2. Saskia maakt inderdaad heel bijzonder werk! En ook Elburg is een prachtig stadje. Hopelijk ben ik nog in de gelegenheid om dit moois te zien.
    Voor jou, nog even genieten van je kinderen en kleinkinderen!

    ReplyDelete
  3. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie, zeker met al die mooie dingen die jullie zien, maar oook het genieten van kinderen en kleinkinderen. Veel plezier nog de laatste week

    ReplyDelete
  4. Vorig jaar was er ook een prachtige tentoonstelling, dus ik ga nu ook weer even kijken. Bovendien krijg je een echt vakantiegevoel in Elburg.

    ReplyDelete
  5. Prachtige plaatjes, ik moet gauw gaan kijken!

    ReplyDelete