My Blog List

Tuesday, March 24, 2015

NOG MEER LUCHTEN

Er stond nog steeds aangemaakte verf, dus een goed excuus om even verder te gaan met mijn luchten.


Dit is op zich al een landschap.
Met een spons wat bomen erop gestempeld.


De lap die er onder lag heeft een enigszins impressionistische uitstraling.
Ook hier nog even met de spons overheen geweest.



Deze lap mag straks weer over de helft.


Onderliggende lap




Deze is wat minder, maar kan altijd als een ondergrond dienen om te stempelen



De lap eronder vind ik persoonlijk mooier...


.... maar de achterkant van de lap heeft ook wel iets.


Tot slot nog wat kleuren opgebruiken.


Nu moet ik toch echt stoppen. 
Voorlopig wel even meer dan voldoende landschapsluchten.








6 comments:

  1. Ook weer prachtige luchten. De een is nog mooier dan de andere. Vooral de impressionistische zijn erg mooi. Zo zonder toevoegingen al een plaatje zich!
    Nu maar eens je koffertje pakken voor de vakantie! Geniet ervan, en doe veel inspiratie op.

    ReplyDelete
  2. prachtige luchten en wat een leuke techniek. ik heb een ebook van haar aangeschaft en ga t zeker uitproberen!

    ReplyDelete
  3. You've had fun with that, Els! Your first post inspired me to watch the episode again, and once I can again work outside, I'm going to play with my Seta Color paints!

    ReplyDelete
  4. O, Els, wat kun je nu weer lekker vooruit met die prachtige achtergrond luchten.
    Ik vroeg me af wat de afmetingen zijn van je lappen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Leny. Deze lappen zijn zo'n 95 bij 75 cm.

      Delete