My Blog List

Tuesday, November 18, 2014

SABA ZONSONDERGANG

Het afgelopen weekend heb ik hard doorgewerkt om mijn nieuwe landschap af te krijgen.
Het is een explosie van kleur geworden.


afm. 76 x 56 cm
30" x 22"



detail


Het licht op de foto is wat slechter, maar het quilten is hier beter te zien,




maar nog duidelijker op de achterkant.




De zee bleef maar bol staan. Totdat ik ergens een tip las om dan op de achterkant in verschillende rijen naast elkaar wat kleine rijgsteekjes te maken en die draden voorzichtig aan te trekken en vast te zetten.
Die tip werkte uitstekend.

Nu eerst maar eens met onze Nederlandse visite gaan ontbijten en dan op naar het volgende landschap.





3 comments:

  1. Schitterend dit landschap, helemaal jou stijl, en in de Caribische sfeer!
    Goed idee van de rijgsteekjes, ik doe dit wel eens als de rand iets golft, trek ik een stevige draad door de afwerkbies.
    Geniet met je visite!

    ReplyDelete
  2. Mooi Els en mooi quiltwerk. Goeie tip van die draad, nog nooit gehoord.

    ReplyDelete