My Blog List

Wednesday, October 22, 2014

WORKSHOP na schoolse activiteiten: STEMPELEN

In het kader van de na-schoolse activiteiten had ik beloofd gedurende drie weken, twee keer per week een workshop te geven voor een clubje teenagers.
Gistermiddag was het dan zover.


Aan de slag om zelf stempels te maken.



Dan mag er gedrukt worden en dat is natuurlijk best spannend.



Er wordt geconcentreerd gewerkt.....




.....en de resultaten mogen er zijn!


Dan is het alweer tijd en gaat alles aan de waslijn om te drogen.




Twee verschillende stempels en kleuren.


Ja en op die leeftijd zijn hartjes toch wel een erg geliefd onderwerp.

Morgen komen ze alweer terug.
Ik ben het lesgeven toch nog niet verleerd en heb er lol in.


5 comments:

  1. Wat leuk Els! En lesgeven verleer je nooit!












    ReplyDelete
  2. Leuke resultaten Els! En net wat Janneke zegt, lesgeven verleer je niet, kost alleen wat meer kruim!

    ReplyDelete
  3. Hartstikke leuk geworden Els. En met welk materiaal zijn de stempels gemaakt?

    ReplyDelete
  4. Net al een berichtje geschreven... staat het er niet op... nog maar eens proberen dan:
    Leuk dat stempelen! Dat deed ik vroeger op school ook al, maar dan met een halve aardappel en een mesje, ging ook goed hoor.
    Ze krijgen er vast steeds meer aardigheid en handigheid in als ze vaker komen.
    De souvenirs van je vorige berichtje vind ik ook erg mooi. Vooral die kaarten van de kikkers spreken me erg aan.

    ReplyDelete
  5. Leuk, leuk, leuk om met een aantal enthousiaste tieners te gaan stempelen

    ReplyDelete