My Blog List

Tuesday, May 13, 2014

BLOEMEN en VAZEN



Na het schilderen van de heliconia's is de hibiscus aan de beurt.



Tijdens het uitknippen is er mooi even tijd om een "Surface Design" dvd te bekijken.



Eens kijken hoe de bloemen op de achtergrond staan.
Bij mijn oorspronkelijke ontwerp heb ik de vazen op dezelfde lijn naast elkaar getekend, maar dat  idee wordt al gauw verworpen.


Ik vind de dahlia's beter in de linker bovenhoek uitkomen.



Maar wil de bloemen toch op de een of andere manier met elkaar verbinden.



Misschien met een of meerdere vaasje uitgeknipt uit beschilderde bondaweb..



...of wat vazen stempelen met een sponsje?




Op dunne plakkatoen gestreken (dankjewel Hannie!) en uitgeknipt.



Nog maar een setje.



De overgebleven verf uitgestreken over een blad stencil.


Ik ben er nog niet uit, maar kom wel steeds een stapje dichterbij.
Wordt dus vervolgd.

4 comments:

  1. Wat leuk om het te zien groeien, wordt mooi!

    ReplyDelete
  2. Ik vind het er al heel mooi uitzien zo.
    Vraag me af... kon je die vazen niet rechtstreeks op de ondergrond stempelen?
    Maar misschien was je bang dat het niet zou staan, en dan kan je niet meer terug natuurlijk.
    Ben benieuwd of je het zo laat of dat je weer iets anders bedenkt.

    ReplyDelete
  3. Het is nu al weer een lust voor het oog!!!

    ReplyDelete