My Blog List

Tuesday, December 31, 2013

EEN SPETTEREND 2014

Op de allereerste plaats wil ik alle lezers van mijn blog een spetterend 2014 toewensen en bedanken voor de belangstelling van het afgelopen jaar.




Deze week, tussen alle bedrijven door, best nog wel wat bezig geweest.
Dat was echter voor het thema van de Fifteen by Fifteenclub, dus die resultaten komen pas aan het einde van januari.
Intussen ook weer twee ochtenden geschilderd bij Cove Bay.
Hoewel ik altijd heb gezegd dat waterverf mijn medium niet is, begin ik er toch aardig plezier in te krijgen.
Jammer dat op de foto het, met behulp van designpasta opgebrachte reliƫf van het koraal, niet te zien is.
                     Op de bodem zijn ook schelpen en kleine stukjes koraaal geplakt.




Vanochtend met een nieuw canvas gestart. De eerste opzet is klaar.



Nu ik toch met koraal bezig was wilde ik het ook op stof uitproberen.
De gelli-plaat tevoorschijn gehaald en er met een stuk waaierkoraal een afdruk in gemaakt.




Op zwart katoen afgedrukt gaf het de volgende resultaten.




Daarna nog wat bronskleurige verf erover heen.
Maar dat kwam toch minder goed over.





Tenslotte een van de in Houston gekochte koraal stencils uitgeprobeerd .

Eerst een afdruk op de gelli plaat


en daarna het stencil gewoon op stof afgedrukt.


Nu op naar 2014.


5 comments:

  1. Jij eindigd het jaar wel heel productief!
    Hier nog 6 min en het is 12 uur!
    Voor jullie mijn allerbeste wensen ,en een productief jaar, waar we van mee kunnen genieten!

    ReplyDelete
  2. Hei Els, een heel goed nieuw jaar gewenst. Je bent alweer heel actief bezig geweest zie ik, ben benieuwd wat het komende jaar allemaal gaat brengen op je blog. Zelf heb ik me voorgenomen om een hoop mooie dingen te maken en die ook op mijn blog te gaan zetten, met andere worden, wat actiever te worden daarin. Veel succes en een hoop creƫerplezier gewenst.

    ReplyDelete
  3. Ik wens jou en iedereen die je lief is, een heel gelukkig, creatief en gezond 2014!
    Liefs,
    Floor

    ReplyDelete
  4. Els, voor jou ook al het goed in 2014. Ik vind ze zo mooi, je koraal afdrukken.

    ReplyDelete