My Blog List

Friday, October 4, 2013

NIEUW TROPISCH LANDSCHAP

Ik heb gisteren genoten van een hele dag lekker bezig zijn in mijn atelier. Inmiddels heb ik er zelfs een internet aansluiting en kan ik lekker luisteren naar de Nederlandse radio. Hoef ik niet meer hardop tegen mezelf te praten om de stilte te doorbreken hahaha.

De basis voor het nieuwe landschap is gelegd.
Voor de lucht kon ik een van de lappen gebruiken die ik laatst geverfd had naar aanleiding van het boek SKY painting.
St. Eustatius en St. Kitts zijn aan de horizon verschenen.




Het is inmiddels weer  een warm en tropisch geheel geworden en warm is het momenteel pffffff.
's Ochtends kan ik nog met open deuren werken maar als 's middags de zon op de ramen staat dan gaat alles dicht en de airco aan.
Maar klagen doen we niet want het ziet er naar uit dat we zonder kleerscheuren door het orkaanseizoen komen. Het is nog nooit zo rustig geweest in september.




Omdat ik het oranje wat al te dominerend vond, wilde ik het doorbreken met een weg.
Hij is opgespeld, maar voorlopig weer even afgekeurd.
Ben intussen met verschillende groene lapjes bomen aan het maken.
Eerst kijken hoe die in het geheel passen.


2 comments:

  1. Wat een geweldig mooie lucht. Die zou ik wel "live" willen zien. Achterover geleund in mijn ligstoel met een zoet wit wijntje erbij of een Caribische cocktail...

    ReplyDelete
  2. Prachtig die lucht! En de rest van het landschap groeit ook erg mooi!
    Zou mooi zijn, als je zonder orkanen september doorkomt?

    ReplyDelete