My Blog List

Sunday, October 13, 2013

BIRD OF PARADISE

De afgelopen dagen druk bezig geweest om alle onderdelen op mijn nieuwe landschap te krijgen.
Vandaag kan ik aan het quilten beginnen.




De geschilderde Bird of Paradise bloem is d.m.v. "threadsketching" met veel verschillende kleuren vastgezet.
Een tijdrovend maar erg plezierig werkje





Ook de rood-witte Sabaanse huisjes zijn weer verschenen.




Voor wie een klein en vrolijk beeld wil krijgen van Caribisch Nederland, met o.a. ons eiland, is dit een leuke link


Enkele dagen geleden kreeg ik bericht van de galerie in Windwardside dat mijn Saba chiffon
(zie 24/8) verkocht is. Altijd weer leuk om te horen dat je werk een nieuwe eigenaar heeft gekregen.




2 comments:

  1. Dat gaat wel supersnel bij je. Wordt weer een prachtstuk! En wat een bof, alweer een werk verkocht, een hele mooie ook.
    Gerhard en ik hebben even zitten genieten ,van jou eiland en natuurlijk ook van Bonaire en St. Eustatius,.mooi hoor!

    ReplyDelete