My Blog List

Saturday, September 14, 2013

WORKSHOP QUILTEN

Bettina had al enkele keren een workshop bij me gevolgd, maar ze wilde nu gewoon een aantal basis quilt technieken leren. We zijn begonnen met een logcabin block. Daarna heb ik haar geleerd hoe ze golvende lijnen aan elkaar kan maken en heeft ze haar eerste stappen gezet op free motion quilten.
Al met al een gezellige en vruchtbare ochtend.
Ze ging blij naar huis met haar resultaten en titels van boeken en websites voor meer informatie. Bovendien is ze vast van plan om nog een keer terug te komen.





4 comments:

  1. Fijn om het van zo'n ervaren iemand als jij te leren!

    ReplyDelete
  2. Ze had het niet beter kunnen treffen! Leuk om het zo te leren.

    ReplyDelete
  3. Gezellig toch?
    Met mijn vingers gaat het goed hoor!Ik mag niet zwaar tillen(deed ik toch al niet )en moet een beetje rust nemen....Vandaar dat ik nu maar een beetje wol aan het prikken ben ;-) Rust wat is dat ook al weer???

    ReplyDelete
  4. Wat leuk! Altijd fijn als je jouw passie kan delen met anderen

    ReplyDelete