My Blog List

Friday, September 20, 2013

WEBBING SPRAY

Mijn buurvrouw Heleen Cornet, een bekend schilderes, is al een poos erg enthousiast over een bepaalde spray, die ze regelmatig gebruikt in haar nieuwe schilderijen. Het geeft een spinnenwebachtige structuur.
Ze vond dat ik het ook eens op stof uit moest proberen en leende me gisteren haar spuitbussen.
Ik heb uiteraard maar een klein beetje geprobeerd maar ben intussen zo enthousiast dat ik het zelf ook wil gaan bestellen. Je moet wel even de techniek te pakken krijgen anders wordt het een knoeiboel.
 Kwam er achter dat er diverse soorten bestaan en dat ze waarschijnlijk niet allemaal voor stof bruikbaar zijn.
Ben erg benieuwd of deze Krylon Webbing spray ook in Nederland verkrijgbaar is en of er iemand is die er ervaring mee heeft. Volgens de bus moet het zelfs wasbaar zijn.




Hieronder wat resultaten met goud en wit op wat verschillende ondergronden.











8 comments:

  1. Nooit gezien!Het lijkt me wel spannend spul!

    ReplyDelete
  2. Ziet er leuk uit maar niet bekend.

    ReplyDelete
  3. ziet er ontzettend spannend uit. Ga het direct googlen en kijken waar ik dat kan kopen.

    ReplyDelete
  4. ik heb het gegoogled en kan het in nederland neit vinden. Ja, op 1 site stond als verkooppunt utrecht, maar niet waar.

    En verder valt me op dat het echt loont om prijzen te vergelijken. Ik heb ze gezien van 4-25 euro!

    ReplyDelete
  5. Nog nooit van gehoord, maar wat lijkt me dat een leuk spul! Ik ga ok eens googlen.

    ReplyDelete
  6. Ik heb er in mijn vorige bericht over geschreven. Op organza gespoten en gebruikt als stencil om te zeefdrukken. Werkt prima, maar ook op stof een goed resultaat. Het stond hier al jaren in de kast. Het is te koop bij Zijdelings!

    ReplyDelete
  7. Ik vergeet te melden, dat het hier bekend is als marmerspray.

    ReplyDelete