My Blog List

Sunday, June 16, 2013

TERSCHELLING

Afgelopen week nog een paar dagen bij lieve vrienden op Terschelling geweest.
Op het strand heben we daar "Pannenland" van 'Zandlab" bezocht.
De meningen waren nogal verdeeld doch ik was getroffen door het mooie lijnenspel dat vooral goed van een bijgebouwde tribune kon worden bekeken.
Het zijn ongeveer 4000 Franse dakpannen die heel precies in een bepaald grid op het strand zijn geplaatst. Het is de bedoeling dat door de wind en zandophoping steeds weer een geheel ander beeld ontstaat.
Het zou mooi zijn om daar regelmatig foto's van te maken. Helaas heben we het bij deze ene keer moeten laten en gaan we ons nu weer voorbereiden op de overtocht naar ons eiland.
Nog een paar dagen vrienden bezoeken/ontvangen, de laatste boodschappen doen en dan maar zien dat we alles in de koffers krijgen. Ik zie er wel naar uit om zo langzamerhand weer eens achter de naaimachine te kunnen zitten.





5 comments:

  1. oh ja, het is oerol. Leny kan je vast verder helpen met de foto.s Morgen vertrekt ze weer naar het eiland.

    ReplyDelete
  2. Wow, wat heb jij veel gezien de afgelopen weken. Ik heb genoten van je Rusland foto's en deze bijzondere foto's van Terschelling. Je hebt vast ook heel veel inspiratie opgedaan. Kan me voorstellen dat de naaimachine nu ook weer lonkt. Goede reis naar huis.
    gr. Marjolijn

    ReplyDelete
  3. Dit doet me wel wat! Ik werk graag grafisch dus hier kan ik wat mee

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk en grappig effect! Iemand zou voor jou de foto's moeten maken Je lieve vrienden misschien?
    Een goede reis naar Saba en het naaimachientje!

    ReplyDelete
  5. Als je vrienden hier wonen, maken zij vast foto's voor je, maar als ze hier niet wonen, wil ik dat wel voor je doen. Jammer dat ik je niet heb getroffen.

    ReplyDelete