My Blog List

Friday, June 14, 2013

ST. PETERSBURG, Hermitage en Etnografisch museum

Zoals beloofd nog een kleine selectie uit de Rusland foto's.
St. Petersburg, de Hermitage met de Dans van Matisse en Saskia van Rembrandt mogen toch niet ontbreken. De Hermitage was overweldigend, er moesten keuzes gemaakt worden dus hebben we vooral voor de impressionisten gekozen. De  bezichtiging van de collectie van werken van Rembrandt werd bemoeilijkt door de grote groepen Japanners die er met hun gidsen uitgebreid van genoten.

De laatste dag hebben we nog een bezoek gebracht aan het etnografisch museum. 
Dat zijn dan de laatste Rusland plaatjes. Sorry als ik jullie heb overvoerd met mijn foto's maar het was een indrukwekkende reis.











2 comments:

  1. Niks sorry!Ik heb genoten van al dat moois.Maar zal die kleding nou lekker zzitten,vraag ik me af?

    ReplyDelete
  2. Ook ik heb genoten van deze reis door Rusland! Wat geweldig toch al die mooie bezienswaardigheden. Dank je Els!

    ReplyDelete