My Blog List

Sunday, June 30, 2013

HET WIL NIET LUKKEN

Ik ben zeer enthousiast aan het nieuwe thema TEXTUUR voor de 15x15 club begonnen. Allerlei proefjes gemaakt en een ontwerp. Toen ik al een heel stuk op weg was vond ik het plotseling helemaal niks. Van alles geprobeerd en ik kwam er maar niet uit. Tenslotte maar gestopt en aan de kant gelegd. Zelfs twee nachtjes slapen heeft niet geholpen. Enfin ik heb nog een maand.





Daarom maar aan een ander karweitje begonnen. We krijgen binnenkort een logee en de lampenkap op de logeerkamer was duidelijk aan een opknapbeurt toe. Geverfd en gestempeld. Daar ben ik gelukkig wel tevreden over.



en dan wil ik jullie toch het allereerste stoplicht op Saba niet onthouden. Ja we worden opgestoten in de vaart der volkeren! Ik was echter de enige die er voor stopte. Men is er duidelijk niet aan gewend en de auto's achter me reden gewoon door rood. Tegenliggers, om de bocht, waren er gelukkig niet.
Ik neem aan dat dit licht van tijdelijke aard is en weer verdwijnt zodra de werkzaamheden aan onze enige weg klaar zijn.




5 comments:

  1. Een dipje komt bij iedereen wel eens voor maar ben er zeker van dat je wel iets vind

    ReplyDelete
  2. Soms duurt het even eer de inspiratie komt, maar je lampenkap is super!

    ReplyDelete
  3. Komt wel goed hoor. Gaan ze nou ook flitsen bij dat stoplicht ;-)

    ReplyDelete
  4. Beetje overdreven wel, dat stoplicht! Hollandse invloeden, vermoed ik...

    ReplyDelete