My Blog List

Thursday, February 28, 2013

HET IS BINNEN!!

Eerder dan verwacht is gisteren mijn blog van 2011 in boekvorm binnengekomen. Het is ongeveer A4 formaat en is gedrukt op glanzend papier.
Ik ben er erg enthousiast over en ga vandaag meteen 2012 bestellen.
Je kunt de de voor- en achterkant foto zelf kiezen. Wanneer je dat niet doet wordt gewoon de eerste  en laatste foto van het jaar genomen. Daar heb ik dus voor gekozen.
Voor wie er in geïnteresseerd is: http://blog2print.
Je hoeft alleen maar je blogadres in te voeren en je krijgt meteen een voorbeeld van hoe het boek er in zijn geheel uit gaat zien en tevens een prijsopgave. Je bent dan nog helemaal niets verplicht.
Hieronder de kaft en twee willekeurige bladzijden










Intussen is mijn hibiscus van een rand voorzien en opgespannen



en heb ik mijn voorraadje Free motion Quilting voorbeelden, maar weer eens aangevuld.
Probeer regelmatig een nieuw motief uit en het wordt al een aardig stapeltje.


5 comments:

  1. Wat een leuk idee om je blog uit te printen! Had ik werkelijk nog niet eerder gehoord; bedankt voor de tip!
    De hibiscus is heel mooi met die gestikte bladeren er om heen!

    ReplyDelete
  2. Ik had het al eens gezien,maar nog niet geprobeerd. Een erg leuk idee!
    Je hibiscus is beeldschoon,en ook je freemorion werkjes mogen er zijn Heel fraai!

    ReplyDelete
  3. Leuk boek is het geworden. Dat kan niet meer crashen.

    ReplyDelete
  4. Lijkt me zo leuk, in boekvorm! Je hebt het snel binnen!

    ReplyDelete
  5. dat ziet er heel mooi uit. Dat ga ik ook doen! Dankjewel voor de tip

    ReplyDelete