My Blog List

Tuesday, January 22, 2013

MOLITA SCHELLEKOORD ZWART-WIT

Het is de bedoeling dat er nog een paar kleinere landschappen komen, maar eerst wilde ik toch wat met de voorraad molita's doen. Binnenkort zal er immers aangeleverd moeten worden voor St. Maarten.
De Indianen maken de kleine molita's meestal in vrolijke kleuren en maar een heel enkele keer vind ik 
ze in zwart wit. Heb ze een heel klein beetje opgefleurd met een zwart-wit gebloemd randje, anders werd het wel erg stemmig. 
Ik heb nog 4 andere liggen dus binnenkort zien jullie er misschien nog wel een verschijnen.



3 comments:

  1. Hij is mooi hoor, maar ik ben meer van de kleuren

    ReplyDelete
  2. Erg mooi en stijlvol zo in zwart wit! En wat zijn het prachtige afbeeldingen!

    ReplyDelete
  3. Ik vind dit ook erg mooi. Stijlvol, zoals Hannie zegt maar ook de eenvoud van de afbeelding komt zo goed uit.
    enne, quilten ipv vissen is ook goed!

    ReplyDelete