My Blog List

Monday, January 28, 2013

HET WIL NOG NIET LUKKEN

Het wil nog niet lukken met het LIJNEN quiltje voor de 15 x 15  groep. Ik vraag me dan af, waar ben ik in 's hemelsnaam aan begonnen. Maar goed wie A zegt moet ook B zeggen, dus gaan we vrolijk verder. De tijd begint te dringen. Op 31 januari moet het af zijn en op de site gezet worden.
Aangezien het tot die tijd geheim moet blijven mag ik er dus nog weinig van laten zien.

De lapjes lagen er klaar voor.




Het eerste begin is meteen in de prullenbak beland




Dan maar iets nieuws uitproberen. 




Ik kan alleen maar zeggen dat het iets totaal anders wordt dan wat ik hier plaats, maar dit was in elk geval een eerste aanzet.

Nu maar snel aan het werk anders wordt het nooit iets.


6 comments:

  1. Ik heb daar ook last van, bij een deadline lukt het niet met wat je in je hoofd hebt. Als ik van de onderste foto zou uitgaan, bij het thema lijnen, dan zou ik het een paar keer vertikaal doorsnijden en de verkregen banen verschuiven. Het is maar een idee, wie weet dat je uit mijn gedachten kronkel ineens verder kunt.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Soms heb je gewoon meer tijd nodig, om tot een ontwerp te komen. Al vind ik deze "aardlagen" een heel goed begin! Ook een goede suggestie van Aart!

    ReplyDelete
  3. Succes met het proces. Enne soms moet je los laten,,,,,
    Maar waarschijnlijk is het daar te laat voor?

    ReplyDelete
  4. Ik bedoel natuurlijk los laten wat je in je hoofd heb en iets geheel anders doen.

    ReplyDelete
  5. Misschien kun je ook lijnen in de zin van afvallen??

    ReplyDelete
  6. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor! Ik vind de kleurtjes trouwens om te kwijlen!

    ReplyDelete