My Blog List

Saturday, December 22, 2012

VERRASSING

De afgelopen tijd heb ik op diverse blogs prachtige zelfgemaakte kerstkaarten zien langs komen die gemaakt werden of waren voor de Kerstkaartenruil.
Aangezien ik, vanwege de afstand, daar nooit aan mee kan doen, was ik heel erg verrast toen afgelopen week toch deze prachtige kaart van Ellen in de bus viel. Bedankt Ellen!

Hiermee wil ik iedereen alvast een heel kleurrijk, creatief, maar vooral gezond 2013 toewensen en 
uiteraard hele fijne Kerstdagen.


Dit was even op de valreep want we vertrekken zo meteen  richting Colombia.
Ik ga proberen of ik vandaar nog wat op mijn blog kan zetten.


2 comments:

  1. Hele fijne Kerstdagen gewenst , en een bijzonder 2013!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie kaart. En als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon meedoen. Dan duurt het maar wat langer dat ze aankomen.

    ReplyDelete