My Blog List

Thursday, November 29, 2012

FREE MOTION QUILTING

Er moet nog een laatste opdracht worden ingestuurd voordat ik,  als het Afrika wandkleed klaar is,
de Creative Quilting cursus kan afsluiten.

Het is de bedoeling om duidelijk te maken dat zowel de keuze van de kleur  garen,  als het  free motion motief  belangrijk zijn voor het uiteindelijke aanzien van de quilt .

Ik wilde meteen van de gelegenheid gebruik maken om wat verschillende soorten en kleuren Madeira garen uit te proberen die ik voor de quilting van het wandkleed wil gebruiken.






Op de achterkant de kleurnummers van het garen vermeld




Terwijl ik bezig was kwam deze prachtige vlinder bij me binnenvliegen en liet zich zomaar even oppakken om gefotografeerd te worden.




Terwijl ik nog snel even een boodschap wilde doen kwam ik op de weg naar het vliegveld deze wegversperring tegen. Het duurde even voor ze aan de kant wilden gaan om me door te laten.

















3 comments:

  1. Goed bezig en wat heb jij een leuke mede-eiland bewoners!

    ReplyDelete
  2. Handig zo'n grote garenproeflap. Ik neem nooit de moeite, waardoor ik regelmatig weer alles los kan tornen. En dat is niet altijd even bevordelijk voor je quilt!

    ReplyDelete
  3. Een uitstekend idee zo'n proeflap!En wat een leuke ontmoeting met bijzondere eilandbewoners.Behalve natuurlijk als je haast hebt?

    ReplyDelete