My Blog List

Sunday, August 19, 2012

HANDEL

Het werd tijd dat ik even commercieel bezig ging. De landschapjes zijn af. Het is weer een explosie van kleur geworden. Hoezo tropisch???? Nog even een cordon randje eromheen, een passepartout en een lijstje. Dan kunnen ze afgeleverd worden.


Aangezien voor de workshop toch alle zijdeverf tevoorschijn was gekomen, ook maar weer eens een aantal sleutelhangers gemaakt. Op postzegelformaat onze berg met de enige weg die we hebben, de witte huisjes met de rode daken, het bijna altijd aanwezige wolkje op de top van de Mt. Scenery, de witte golven die tegen het eiland aanslaan en de zon natuurlijk.


Productie





Ik gebruikte in het verleden altijd malgrund om de zijde mee in te smeren zodat de zijdeverf niet uitloopt. Deze kon ik echter op het internet niet vinden en heb daarom stop & flow gebruikt van de fa. Dharma Trading. Toch ben ik daar niet echt enthousiast over. Het blijft enigszins plakken. Het strijken om de kleur te fixeren geeft daarom problemen.
Weet iemand toevallig of malgrund nog in Nederland te krijgen is?

Ook nog aan de slag geweest met zijden sjaals, maar dat resultaat zal ik morgen laten zien.






5 comments:

  1. Je bent goed bezig hoor. Ik mis alleen een hoop omdat jouw berichtjes niet op mijn leeslijst binnenkomen.Nu moet ik ze steeds opzoeken en dat vergeet ik weleens.

    ReplyDelete
  2. Wat weer prachtige landschapjes

    ReplyDelete
  3. Heerlijk, die kleuren explosie in het landschap! Daar wordt ik helemaal vrolijk van!

    ReplyDelete
  4. oooh die landschapjes bij elkaar, wat ontzettend leuk, het mag dan voelen als ´productie draaien´, ze zijn toch met liefde en aandacht gemaakt, dat is te zien!

    ReplyDelete
  5. Dit moet je toch zo kwijt zijn. Ze zijn prachtig.

    ReplyDelete