My Blog List

Thursday, May 17, 2012

PROBEERSELS

Gisteren kwamen de in Nederland gekochte Ikea-spullen dan eindelijk aan met de boot. Veel lijsten en o.a. cd-kastjes voor mijn lapjesvoorraad. Dat wordt binnenkort een hoop uitzoeken en vouwen. Het zal heerlijk zijn om het wat overzichtelijker te hebben.

Toch nog even kans gezien om met mijn wandkleed bezig te zijn. Eerst maar eens de heliconia's en olifantenoren op papier uitvergroot en van een kleurtje voorzien, zodat ik er mee kan schuiven om de juiste plaats en evt. grootte te vinden.



In eerste instantie wilde ik de heliconia deeltjes afzonderlijk maken en in elkaar schuiven.
Met theezakjes-papier erachter even uitgeprobeerd, maar dat is toch te veel gepriegel en geeft niet het resultaat wat ik wil.


Toen van een oud stofje een blad gemaakt en daarop wat borduursteken uitgeprobeerd. Ook daar werd ik niet vrolijk van.



Waarschijnlijk ga ik nu toch verven en appliceren, de dag zal het leren.

No comments:

Post a Comment