My Blog List

Wednesday, May 23, 2012

OPGERUIMD STAAT NETJES

Na bijna een hele dag vouwen en strijken is de klus geklaard en kreeg ik nog net even de gelegenheid om mijn heliconia's vast te zetten.
Bij de bloemen eerst paars madeira rayon - voor de contouren en de schaduwen- gebruikt en daarna zilvergrijs voor de accenten. De bladeren er ook met zilvergrijs opgezet en daaroverheen gemeleeerd lichtbeige en tenslotte olijfgroen.



De grote kast is nog wat leeg, die kan dus nog wat aanvulling gebruiken. Misschien moet ik op een later tijdstip nog maar eens wat uitpuilende bakken gaan uitzoeken.


Bij het sorteren van de kleienere lapjes kwam ik tot de ontdekking dat ik nog wel wat verschillende tinten paars en oranje kan gebruiken.

.



Ik had een plaat karton gesneden op de juiste afmeting van het kastje en dat maakte het vouwen van de juiste vierkantjes een stuk makkelijker.


Ik kreeg nog even de aanvechting om ook alle effen stoffen onder handen te nemen, maar die zitten keurig opgegeborgen in bakken en daar laat ik ze vooralsnog nog maar.




Nu eerst het wandkleedd afmaken want dat moet einde van deze week uiterlijk in de galerie hangen.

No comments:

Post a Comment