My Blog List

Tuesday, May 22, 2012

LAPJES EN NOG EENS LAPJES

De dag van gisteren heeft in het teken gestaan van lapjes vouwen. Een poosje geleden was ik al eens begonnen om kleinere lapjes in een mooi vierkant te vouwen en in mandjes te stoppen, maar had het al snel weer opgegeven toen ik wist dat de cd kastjes eraan kwamen.



Het begint heel langzaam op te schieten en ik hoop straks ook te zien welke kleuren aanvulling nodig hebben. In elk geval heb ik voorlopig meer dan genoeg groen en blauw. Wat op de foto te zien is, is maar een heel klein deel van de voorraad, er is nog aardig wat werk aan de winkel.
Ook de grote kast staat in elkaar en is klaar om ingeruimd te worden.



Er zijn zelfs rode bureaustoelen in elkaar gezet. Handig voor als ik workshops ga geven.

No comments:

Post a Comment