My Blog List

Saturday, April 28, 2012

HEERLIJK AAN HET WERK

O wat staat mijn nieuwe naaimachine heerlijk te snorren... De afgelopen dagen druk aan het werk geweest met nieuwe kleine landschapjes, afm. 10x15 cm. Het wordt zo langzamerhand routine, maar het blijft leuk om te doen en ze worden toch iedere keer weer heel anders. De basis is gelegd.
Zon en bootjes verschijnen
Dan op de teflon applique-mat kleine Sabaanse huisjes "bouwen" Een enorm gepriegel, waar het mini-strijkijzertje uitstekende diensten bewijst en er zelfs af en toe een pincet aan te pas komt.
Nu nog planten, bloemen, bomen en wat versierend stiksel. Morgen zal ik het eindresultaat wel kunnen plaatsen.

3 comments:

  1. wat een prachtige landschap kaarten!!!!!!!Ik wil er wel een ruilen .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi ellen, stuur me even een mailtje met je adres: emommers@unspoiledqueen.com

      Delete
    2. elrilodder@hotmail.com

      ik wilde je een mail sturen naar bovenstaand adres ,maar dat gaf een foutmelding.

      Vriendelijke groeten
      Ellen Lodder Veurman

      Delete