My Blog List

Monday, January 2, 2012

VUURWERK en CURSUS

Zomaar onverwacht werden we gisteravond nog getrakteerd op een onaangekondigde prachtige vuurwerk-show vanuit The Bottom.


In de loop van de dag was het me ook gelukt om eindelijk de opdracht van mijn cursus af te maken waar ik een poosje geleden al aan was begonnen.
Het onderste deel van de twee in elkaar overlopende vormen was geborduurd met glazen en zilveren kraaltjes in verschillende afmetingen. De bovenste vorm met de Franse knoopsteek met behulp van allerlei soorten wollen en katoenen zwarte, witte en grijze garens. Zelfs de oude maaswol van mijn moeder kwam nog te pas.



1 comment:

  1. Hoi Els, hartelijk dank voor je super leuke reactie op mijn blog! Ik weet nu hoe ik een officiƫle follower van je blog kan worden en heb mij aangemeld. Ik vind je opdracht erg leuk geworden en de pannenlappen vind ik zo leuk! Heb genoten van de verhalen en foto's van m'n moeder.
    Hadden jullie deze al gezien (http://www.telegraaf.nl/reiskrant/11213488/__Vijf_gevaarlijke_vliegvelden__.html)?

    ReplyDelete