My Blog List

Monday, October 31, 2011

VAN ALLES WAT

Een gezellig weekend met veel visite en dus is er niet echt veel uit mijn handen gekomen. Nog wel snel even 2 schaaltjes en een start voor nieuwe kleine landschapjes. Intussen ook begonnen met een landschap van 30 x 40 dat evt. nog op de tentoonstelling van a.s. zaterdag kan hangen. Dan wordt het een mooier geheel. Hopelijk kan ik dat morgen op min blog plaatsen.


Daarna vind ik het wel even mooi geweest met de landschappen. Ik heb al een paar weken geleden twee boeken binnengekregen van Susan Carlson waar ik erg naar uitkeek. Zij laat daarin een hele nieuwe manier van quilten aan bod komen en mijn vingers jeuken om dat uit te gaan proberen.


Zojuist zat er een prachtig klein torenvalkje, oftewel kilikili zoals ze hem hier noemen op het hek.


Nu wordt het tijd om even wat verkoeling te gaan zoeken in een nabijgelegen zwembad van waaruit dit prachtige uitzicht op The Bottom.

No comments:

Post a Comment