My Blog List

Monday, September 26, 2011

MODULE 3

Het mailtje, dat mijn module 2 uitstekend is beoordeeld, kwam afgelopen zaterdag binnen, samen met de rekening voor de nieuwe module. Ik blijf het ongelooflijk vinden dat je dan, met een druk op de knop, diezelfde minuut nog via Paypal kunt betalen en dat enkele minuten later module 3 online opengaat. Ik heb nu wel een strak schema gemaakt. De cursus moet binnen 2 jaar worden afgerond en ik heb sinds januari pas 2 modules klaar. Er moet dus wat meer schot in komen. Dit keer zijn er 20 opdrachten, die ik van mezelf eind november klaar moet hebben. Dat wordt nog aanpoten. Gelukkig heb ik mijn laatste bestelling schaaltjes in het weekend af kunnen maken en ben toen maar meteen begonnen met het opwinden van strengetjes katoen die voor de eerste opdracht, samen met lappen katoen, met Procion verf geverfd moeten worden. Twee verschillende diktes haakgaren, breikatoen en katoenen lappen eerst voorgewassen, zodat vandaag het verfproces kan beginnen.
De laatste mandjes zijn nu ook klaar
Strengetjes opgewonden garen
De was is klaar

No comments:

Post a Comment