My Blog List

Wednesday, September 28, 2011

KLEURENCIRKEL

Het was een hele klus om alle geverfde lappen net zolang uit te spoelen totdat er geen verf meer afkwam. Wat een geluk dat we de afgelopen tijd, door alle tropische regenbuien, nogal wat water in onze cistern hebben gekregen. Die zat helemaal vol en liep zelfs over! Er woei een lekker windje door mijn atelier en binnen een paar uurtjes was alles droog en kon het gestreken worden. Hoewel ik in eerste instantie riep dat het toch een stuk makkelijker is om gewoon stof te kopen en dat er zoveel moois op internet te krijgen is, was ik uiteindelijk toch erg blij met het resultaat en proeft het naar meer.




Ondanks het feit dat ik alleen maar rode, gele en blauwe verf in voorraad had, is het me toch gelukt om opdracht 2 "het maken van een volledige kleurencirkel met de geverfde stofjes" voor elkaar te krijgen.



Intussen was er plotseling weer vraag naar een nieuw groot wandkleed. Er is echter haast mee, dus mijn andere wandkleed maar even opzij geschoven en alvast een ontwerpje gemaakt en 24 verschillende stofjes uitgezocht voor het middengedeelte. Ik ga zelfs al een van mijn nieuw geverfde lappen gebruiken.




Aan de slag dus, maar eerst zien dat de wekelijkse boodschappen gedaan worden, het is immers alweer woensdag.
Kreeg ook net een mailtje dat ze een tentoonstelling willen houden op 5 november als de Koningin, Alexander en Maxima komen en dat ik ook mag aanleveren.
Help... ik heb niks!

No comments:

Post a Comment