My Blog List

Thursday, September 15, 2011

ALWEER SCHAALTJES VAN STOF

Het liefst zou ik zijn doorgegaan met de laatste opdrachten voor module 2 van de cursus.
Helaas de plicht roept. Er moeten nog 12 schaaltjes worden gemaakt en de opdrachtgeefster is inmiddels weer terug op het eiland, dus het wordt tijd dat ik ze klaar krijg. Ik wacht nog op wat nieuw bestelde stof, maar ben toch maar alvast aan de eerste zes begonnen. Dat was een dag nauwkeurig meten, strijken, plakvlieseline bevestigen en dikke plakvlieseline er tussen strijken.
Gelukkig werkt mijn nieuwe airco uitstekend en kon ik aan het einde van de middag mijn eerste schaaltje voltooien. Aangezien alle voorbereidingen nu zijn getroffen zou het moeten lukken om morgen al het machinewerk voor de andere schaaltjes af te krijgen.


De eerste aanzet is klaar


Het Afrika-schaaltje


Vanwege de storm niet zo goed op onze papajaboom gelet. De vogels waren er dit keer sneller bij dan wij en hebben zich tegoed gedaan aan drie heerlijke rijpe papaja's. De komende tijd toch wat vaker controleren en ze tijdig plukken

No comments:

Post a Comment