My Blog List

Wednesday, August 10, 2011

WEER THUIS OP SABA

Na een zeer voorspoedige vlucht zijn we al weer enkele dagen terug op Saba.
Het is heerlijk om thuis te zijn en te genieten van zon en warmte.
Alle spullen zijn inmiddels opgeborgen en bij het insorteren van mijn nieuwe stofjes kwam ik een heel groot nest rode mieren tegen die zich comfortabel aan het vermenigvuldigen waren in mijn stoffen-voorraad. Deze confrontatie hebben ze helaas met de dood moeten bekopen.

Inmiddels alweer lekker aan het werk in mijn atelier/studio met de nieuwe opdrachten voor de tweede module voor de City & Guild cursus.
Een deze dagen ook maar weer eens achter de naaimachine, want er zijn nog een paar bestellingen.
Wanneer de meegebrachte gallery-rail is aangebracht kan eindelijk ook mijn mooie nieuwe expositieruimte worden ingericht.
Werk genoeg dus weer.



Lekker bezig in mijn studio



De nog in te richten expositieruimte

No comments:

Post a Comment