My Blog List

Wednesday, June 15, 2011

VERSCHIL IN KLEUR

Nadat ik in het weekend de eerste module van de City & Guild cursus had afgerond en me daarna aan mola-tassen had gewijd werd het tijd om me weer eens op een landschapje toe te leggen.
Het is hier momenteel erg warm en ik wilde graag de warmte van de namiddag vastleggen.
Af en toe dondert en bliksemt het wat in de verte dus een wat donkere lucht op zijde geschilderd.
Bomen met tule waaronder een heel klein plukje uit de pluizenfilter van de droogtrommel.
In de linker benedenhoek een bougainville struik. Hele kleine stukjes roze en witte stof vastgezet met plakvlieseline. Daarna zowel bomen als bougainville flink doorgestikt met borduurgaren. Iets wat ik altijd erg leuk vind om te doen.
Vandaag moest er nog even een passe-partout gemaakt worden en tot m'n verbazing tempert het witte passe-partout  een deel van de kleur en maakt het geheel wat koeler.
Misschien toch nog eens proberen met een andere kleur.



                                                                  
                                                              Afm. 17 x17 cm

No comments:

Post a Comment